Translate

dimarts, 28 d’agost del 2012

El Sorral.


   Bentretinguts tots. Una de les coses que m'encantava quan era petit eren les obres, les cases o edificis en construcció, però no pel mateix motiu que als jubilats. A mi m'agradaven les piles de sorra per a fer morter. Em ficava allà dins i era com estar en un altre planeta, la imaginació volava. Hi feia rius, muntanyes, coves, tot un món en un sorral. 

   Haig de confessar que encara avui dia m'encanta, però clar, un ha de guardar les aparences així que em limito a la versió digital. Aquesta és força completa, gratuïta i online http://burningsand.de/ . S’hi pot recrear desde un caos total,

 fins al perfecte ordre d’un bioreactor, doncs hi han afegit aigua i plantes i de tot!:



   Aquí hi ha uns quants links d'altres programes online. Per android el “SandBlaster és més senzill i potser més amè. A aquets els falla una mica la física de fluids, però són força entretinguts. Si es vol anar a construccions més complexes, i passar-s'hi hores i hores, és molt recomanable l'Algodoo, que ara té un plugin d'òptica i tot. Per no parlar del mundialment famós Minecraft, però aquest es limita a blocs cúbics, se’m fa una mica obtús. Desprès hi ha programes a més gran escala com el Univers Sandbox. I aquesta web és una joia per aplicacions que simulen tota mena d’ones i camps: http://www.falstad.com/mathphysics.html
   En fi, si us voleu entretenir, deixant volar la imaginació i la vena artística, són molt recomanables. Apa, que els adults a vegades també podem tornar a ser nens!

 WOW!Una pila de simuladors aquí!
\ i /
 
 / \ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada